Avete una quistione? Chjamateci: +86-0513-80695138

Manta di focu

Introduzione di a manta di focu per vitture à alta silice

A tela di fibra di vetru per manta ignifuga per auto à altu cuntenutu di silice hè una fibra inorganica morbida resistente à alte temperature cù più di 96% di cuntenutu di SiO2. Resiste à u calore è pò esse aduprata continuamente in ambienti di 1000 ℃, cù una resistenza à u calore istantanea finu à 1400 ℃ è un puntu di rammollimentu vicinu à 1700 ℃.

dsada1

Hà proprietà chimiche stabili, resiste à l'acidi, à l'alcali è à l'ablazione, è hà una alta resistenza. Questu u rende adattatu per l'isolamentu à alta temperatura in a prutezzione contr'à u focu, a saldatura elettrica, l'aerospaziale, a fusione è altri campi.

dsada2 dsada3

Principiu di travagliu

1. Cuprite a fonte di u focu: Quandu si verifica un focu, mette rapidamente a manta ignifuga sopra a fonte di u focu.

2. Isulate l'ossigenu: A manta ignifuga taglia u cuntattu di u focu cù l'aria, riducendu l'approvvigionamentu d'ossigenu è spegnendu gradualmente e fiamme.

3. Isolamentu di u calore: I materiali à altu cuntenutu di siliciu è ossigenu isolanu efficacemente e temperature elevate, impediscenu a diffusione di u calore è pruteggenu l'ambiente circundante è u persunale.

Vantaghji di una manta antincendio per auto ad alta silice

1. Facile da aduprà: Simplice da aduprà, adattatu per tutti.

2. Estinzione Efficace di l'Incendiu: Spegne rapidamente l'incendii è impedisce a propagazione.

3. Non tossicu è innocu: Fattu di materiali non tossichi chì ùn liberanu micca gasi dannosi.

4. Archiviazione portatile: Design compactu per un almacenamentu è un trasportu faciule.

Perchè una batteria pò cumincià à brusgià?

E batterie à ioni di litiu sò aduprate in parechji dispositivi alimentati da batterie. U litiu hè assai reattivu è altamente inflammabile. Ancu un simplice surriscaldamentu di a batteria pò esse abbastanza per scatenà una reazione à catena chì porta à l'autodistruzione (fuga termica). A reazione face cresce a temperatura in a cellula, causendu l'evaporazione di l'elettrolitu è ​​l'aumentu di a pressione in a cellula. L'eccessu di pressione face scoppià a cellula è liberà i gas di a batteria. Quandu questi gas inflammabili scappanu, si ponu furmà fiamme lampanti. Ancu senza fiamme, si libera abbastanza calore per superà a temperatura critica per a fuga termica in e cellule vicine. U focu risultante hè difficiule da cuntrullà è pò esse difficilmente gestitu cù i metudi di spegnimentu cunvinziunali.

Ragioni di un difettu di batteria:

  • sovraccaricu meccanicu
  • Riscaldamentu da fora
  • Surriscaldamentu durante a carica
  • Scarica prufonda
  • Penetrazione di l'umidità
  • sovraccaricu
  • Difettu di pruduzzione
  • Invecchiamentu chimicu

Cumu si spegne un focu di batteriaè hCumu hè aduprata a manta ignifuga ?

U termine "stinguisce" in relazione à un focu di batteria à ioni di litiu hè sbagliatu. I fochi di batterie à ioni di litiu ùn ponu esse spenti privenduli di l'ossigenu, postu chì si accenderanu sempre da soli.

Una manta di cuntenimentu di u focu in fibra di vetru à alta silice pò aiutà quì. Hè stata sviluppata apposta per a prevenzione è a lotta contru l'incendii chì implicanu batterie à ioni di litiu. A manta isola u focu è impedisce à e fiamme di sparghjesi in l'area circundante. Grazie à u so materiale à pori aperti, impedisce u gonfiamentu causatu da i gasi è assorbe l'acqua di spegnimentu - una pruprietà impurtante. L'ughjettu chì brusgia hè raffreddato è hè necessaria menu acqua di spegnimentu. Questu porta à una minore contaminazione di u situ è ​​furnisce una schermatura termica di l'area circundante assorbendu l'acqua di spegnimentu.

In l'usu cutidianu, parlemu spessu di una manta antincendiu. U termine manta antincendiu hè sbagliatu in u cuntestu di un focu di vittura elettrica. L'incendii in e batterie à ioni di litiu ùn ponu esse spenti privendule di l'ossigenu, postu chì si accendenu ripetutamente. U tettu di cuntenimentu di u focu serve à prutege da u calore è da l'ambiente.

Hè faciule d'utilizà. Quandu si sviluppa u fume, hè tiratu sopra l'ughjettu aduprendu anelli è u focu hè incapsulatu. Per rinfriscà l'ughjettu chì brusgia, l'acqua estinguente hè spruzzata nantu à a manta. U materiale hè cuncipitu per assorbe l'acqua estinguente è à u listessu tempu creà un effettu di rinfrescante, chì permette di cumbatte u focu più efficacemente è furnisce una schermatura termica.

Certificati

DIN SPEC 91489--

dsada4

EN13501-1--A1

dsada5

dsada6

Ricumandemu:A manta ignifuga deve esse aduprata solu da i servizii d'emergenza o da u persunale furmatu apposta.

FAQ - Dumande Frequenti

À chì temperature pò suppurtà a manta ignifuga ?

Un focu di batteria pò causà temperature finu à 1000-1100 °C. A manta ignifuga à alta silice hè resistente à a temperatura finu à 1050-1150 °C è à cortu termine finu à 1300-1450 °C. Tuttavia, l'aiutu di una manichetta di u focu aumenterà a temperatura di a superficia è u tempu di travagliu di a manta.

Quante persone ci vole per aduprà a manta ignifuga ?

A manta ignifuga pesa circa 28 kg in u furmatu standard 8 × 6 metri. Pò esse facilmente spinta finu à u situ d'usu in u carrellu rotante. Ci vole duie persone per tirà a manta sopra u veiculu in fiamme. A manta ignifuga hè cuncipita in modu tale chì pò esse avvolta in menu di 20 secondi. Per i furmati più chjuchi, cum'è per l'usu in l'officine, una persona hè sufficiente.

A manta ignifuga pò esse aduprata parechje volte?

Risposta corta:

Iè, ma cù cundizioni. A maiò parte di e coperte ignifughe sò cuncepite per un usu unicu in scenarii d'emergenza, ma certi mudelli robusti (fatti di materiali di alta qualità cum'è fibra di vetru o silice) ponu esse riutilizati s'elli ùn sò micca dannighjati è ispezionati currettamente dopu ogni usu.

Fattori chì influenzanu a riutilizabilità

1. Tipu di materiale

dsada7

2. Tipu di focu è esposizione

Usu unicu: Efficace per i picculi incendi (per esempiu, oliu di cucina, elettricità) ma pò degradà si dopu avè soffocatu.

Riutilizabile: Solu s'ellu hè espostu à incendi di bassa intensità è pulitu currettamente (per esempiu, senza buchi, brusgiature o residui chimichi).

3. Ispezione di danni

Dopu l'usu, verificate:

Fori o strappi → Scartà subitu.

Carbonizazione o irrigidimentu → Indica danni à e fibre (micca sicuru per u riutilizazione).

Cuntaminazione chimica (per esempiu, oliu, solventi) → Pò riduce l'efficacia.

Quandu si deve rimpiazzà una manta antincendiu?/ Chì ghjè a durata di conservazione di a manta ignifuga à alta silice ?

Dopu avè spintu qualsiasi focu (a menu chì ùn sia etichettatu cum'è riutilizzabile è ispezionatu prufessiunalmente).

Danni visibili (per esempiu, decolorazione, fragilità).

Data di scadenza (tipicamente 5-7 anni per e coperte micca aduprate).

E migliori pratiche per e coperte antincendio riutilizzabili

Pulite delicatamente cù acqua è sapone dolce (senza prudutti chimichi aggressivi).

Asciugà cumpletamente à l'aria prima di piegà / riporre.

Conservate currettamente in un locu asciuttu è di rapidu accessu.

Cunclusione chjave

Coperte di casa/standard: Trattate cum'è à usu unicu per a sicurità.

Coperte di qualità industriale (per esempiu, silice): Ponu esse riutilizate se ùn sò micca danneggiate.

In casu di dubbitu, rimpiazzatelu - e coperte antincendiu sò economiche paragunate à i risichi per a sicurezza.

Per ambienti critichi (per esempiu, laboratori, fabbriche), cunsultate e linee guida di u fabricatore.

Sò pussibili dimensioni individuali?

I lochi di travagliu individuali necessitanu esigenze individuali.
Per mezu di u nostru propiu dipartimentu di sviluppu è ancu di a custruzzione di prototipi è campioni, pudemu risponde à i requisiti specifichi di i clienti.
Cuntattateci!

Cumu si spiega a manta in un locu strettu?

Ogni spiegamentu di a manta ignifuga per veiculi elettrici richiederà un approcciu unicu. Nisun focu di veiculi elettrici hè listessu. Ci vulerà una furmazione è e migliori pratiche per capisce diversi scenarii di spiegamentu secondu a vostra applicazione.

Chì ghjè a manutenzione necessaria per a manta?

A manta hè megliu cunservata in un locu asciuttu, luntanu da a luce diretta di u sole. Deve esse ispezionata ogni trè anni per s'ellu ci sò pieghe è danni à e fibre.

Chì succede dopu à l'incendiu?

A batteria deve esse cuntenuta in a manta è monitorata cù una camera termica finu à chì e temperature ùn anu righjuntu un puntu sicuru.

Distribuzione à l'ingrossu

Assucià si cùGIUDINGè accede à una rete mundiale
di prufessiunali di a risposta d'emergenza è di a sicurezza antincendiu.